Бірки для одягу, етикетки та цінники

Бірки з логотипом – це вид сувенірної та поліграфічної продукції, який разом із цінником, етикеткою та ярликом несе в собі інформацію про товар. Бірки описують назву товару, його склад, країну виробництва, а також логотип та інформацію про виробника. Бірки бувають різних видів, розмірів та матеріалів виготовлення. У рекламі найчастіше друкують бірки для одягу, маркувальні бірки, бірки для багажу та товарні бірки.

Варіанти виготовлення Цінників, бірок та ярликів

Ефективність цінника залежить від якості, інформативності та креативності, так само як і від зручності його прочитання. Друк цінників зазвичай замовляють на рафлатаку для економічності та зручності.
Перші бірки відомі ще з Стародавньої Греції. Їх вішали на глечики вина для ідентифікації. Через багато років люди зрозуміли, що бірка це універсальний рекламний інструмент. Розміщуючи на ній коротку, але ємну інформацію про продукт та виробника, Ви отримуєте ненав’язливу додаткову рекламу.
Ярлик – це не просто шматок тканини, це потужний інструмент, який допомагає людині прийняти рішення про покупку. Прочитавши його, покупець або залишається, або йде. Без ярлика важко уявити сьогоднішню сферу продажів.
Якщо ви не бажаєте бути “як усі”, хочете додати родзинку своєму товару за допомогою оригінальної бірки (цінника), то ви звернулися за адресою. Ми можемо розробити для вас виріб незвичайної форми, текстури. З креативністю та фантазією у нас все ок!)
Цінники, бірки, ярлики Одеса – належать до групи POS-матеріалів. Бірки містять цінну інформацію для покупців та водночас бірки є важливим елементом фірмового стилю компанії. Бірки інформують клієнта про вартість товару, а також на бірки наноситься фірмовий логотип компанії-виробника. Виготовлення цінників, бірок та ярликів, що стало доступно і в таких містах, як Одеса, умовно можна розбити на дві групи. До першої групи можна віднести виготовлення бірки з картону, саме цей варіант є найпоширенішим і водночас дешевим. До другої групи відноситься виготовлення бірки з пластику, це дорожчий матеріал, а значить і продукція та їх зазвичай замовляють для особливо важливих товарів або тієї продукції, яку хочуть виділити.
Клієнтам компанії пропонується якісне виготовлення цінників з необхідною для споживача інформацією – для товарів будь-яких магазинів, супермаркетів, аптек. Крім того, виробникам товару пропонуються цінники брендові – з логотипом фірми або виконані в корпоративних кольорах, вони слугуватимуть чудовою рекламою фірми-виробника, сприяючи просуванню цього товару на ринку. Сучасне обладнання відповідно до європейських стандартів, новітні технології, можливості флексодруку є підставою для того, щоб гарантувати замовникам високоякісний друк цінників – як звичайних інформативних, так і брендових.
Насамперед наявність бірки означає те, що річ справді нова. Покупець може бути певен, що виріб ніхто не одягав і не носив. Також саме на етикетці вказується повна інформація про товар – склад, розмір, призначення. Тільки завдяки етикетці часом стає зрозуміло — як доглядати виріб. Зокрема, там пишуть за якої температури можна річ прати, прасувати, сушити. Ну і нарешті бірка – це чудовий варіант реклами. На бірці зазвичай вказують контакти компанії виробника, отже, за бажання користувач може подивитися – хто виготовив елемент одягу і замовити щось корисне ще. Багато покупців судять про одяг за якістю етикетки. Якщо вона виконана добре, то і сам одяг носитиметься довго. Наносять зображення на бірки та ярлики за допомогою термопринтерів. У деяких випадках може бути використана термотрансферна технологія. Інформацію на шкіряні бірки наносять за допомогою методу гарячого тиснення.
Залежно від надрукованої інформації, текстильні ярлики поділяють на кілька типів:
  • Ярлики — логотипи, на яких друкують лише логотип фірми-виробника, або ж логотип та символи для догляду за виробом.
  • Ярлик — склад, включає дані, які інформує про склад тканини, з якої виготовлений товар.
  • Ярлик — розмір, який містить дані про розмір виробу.
  • Ярлик — знак догляду для одягу, повідомляє про те, як правильно доглядати цей виріб.
Текстильні етикетки для одягу бувають такими типами:
  • З сатину — вони дуже м’які, можуть вшиватися в будь-які види виробів, це на сьогоднішній день найзатребуваніший вид ярликів.
  • З нейлону та поліестеру — такі ярлики доступні за ціною, вони відрізняються яскраво вираженою жорсткістю. Найчастіше їх використовують при пошитті спецодягу.
  • З рідкісних в Україні матеріалів. Для виготовлення таких етикеток використовуються тайвек, бавовна та ін. Такі ярлики є символом дорогого та якісного одягу.
Який би варіант ярлика Ви не обрали, головне – щоб інформація, нанесена на ярлик, була чітко видимою та міцно трималася. Адже, якщо неякісно нанести логотип на ярлик, то при термічному впливі на виріб надрукована інформація швидко зникне з ярлика.
Залишити заявку
Якщо Ви маєте макет, то прикріпіть його до заявки, завантажити макет до 100мб
Замовити дзвінок