Серед звичайних листівок та флаєрів єврофлаєр легко відрізнити насамперед завдяки особливим параметрам.
Розмір цієї поліграфічної продукції дозволяє інформативно розповісти про відкриття магазину, знижки, новинки, проведення фестивалю або прем’єру вистави. На них можна друкувати фото, логотип та навіть схему проїзду. Єврофлаєр, розмір якого дозволяє надсилати його в конвертах, також стане яскравим запрошенням на будь-який захід.
Особливий формат єврофлаєру гарантує його ефективність. Ця поліграфічна продукція, на відміну від простих листівок, асоціюється не з рекламою, а саме із запрошенням.
Практика показує, що єврофлаєри читають уважніше. Це означає, що поширюючи їх у людному місці, ви підвищуєте ймовірність відгуку. Ціна такого флаєра невисока, тому вони підходять для використання у рамках рекламних акцій та самостійно.
Виготовлення та друк флаєрів – це виправдане вкладення грошей у рекламу. Результат повернення інвестицій – перевершить Ваші очікування!